plusikassan.se
-

är med tilda <3

Hm, dagen har varit bäst ! ;O<3
på morronen vakna man sju packade stack ner till brottningen var där kvart över åtta fixade trikåer sedan åkte man vaar skittråkigt där för man hade ju ingen att va med men so tur va kunde man iallfall köra plätt med tobbe o teo xd
-ahah
först brottades jag mot en som hette nilla fors, var skit nära  att hon fick mig på fall men domarn blåste av och då fick jag ner henne på nacksving o vann perioden.
andra matchen var mot en lång tjej som hette emilia hon fick jag på fall rätt lätt att hålla henne därnere på fall.
Tillslut den hemska nyheten jag var tvungen att brottas med  miranda ((syrran :S))! :O:O
-Ehh
Aja hon fick ner mig direkt , därefter tappade man andan totalt och fick panik.
{{hemskt.
Aja duchade((där fanns bara en duch :S))
Åkte hem , väl hemmma väntade man på älskade tilda , hon kom unifär två timmar efter jag kommit hem .
Så vi gjorde vid oss sedan kom hanna sen stack vi ner till festen ((ainas fest))...
Riktigt  Kul ;U<3
Åkte hem städade rummet ((SKITKUL!))
Duchade drack  kaffe bara för attt man är så jävla fucking tröött efter denna hemska perfekta dag<3
Nu får tilda damp på mig <3
Men Puss kram <3
Ps.  gå in på   www.alvatilda.blogg.se (: <3
<3

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0