plusikassan.se
-

jaoo

jag hör röst såjag stänger mina ögon.
serlivet o gråter och skriker ut, för jag vet.
men jag är fortfarande osynlig .
för jag väntar här jag vill bli en prinsessa nu , ja.
jag serer nu och jag gråter sränger mina ögon.
alla ni sägersi o så.
men gå inte.
vad gör jag för fel nu jag är en prisennssa .
jag vill ah ettliv som en saga ointe leva såhär längre de går inte .
jag kan berätta att de är mörkt jag ser ett littet hål av ljus.
ni säger jag är ensam men ni hör inte mig inte ser mig vad ska jag göra nu.
jag älskar deej men ni förstår aldriig.
ohh.
ohh.
vad ska jag göra jag vill so,i en saga.
jag ser en stjärn alysa klart .
och jag vill se mer. jag ser en flicka hon är missnöjd med allt för hon drömmer sig bort och skolan äe inget bra men hon försöker ändå hennes mamma opappa bråkar de sajjer olika meningar om varandra rill
flivkan hela tiden.
jag sväär jag vet inget nu.
men flickan.
ingen förstår men det finns två av flickan två .
Det finns inget mer att se nu men mitt hjärta är redan brustit men ingen vill se på när jag säger hejdå.
jag försöker än jag vill ut men alla stänger in mig vad händer nu vad gör jag för fel.
och det är tid att säga hejdå för tjeens.
dinns det dörrar så ja tack.
öppna.
lågor jag ser bara lågor.
allt for bara runt i huvet på mig.
men det är slut nu jag försöker än men ni bara sajjer si o så och jhjärtat sägger hejdåå
jag bara gråter hela tiden .
tjejjen borde aldrig kommit till denna världen för hon har spelat spelet och hon förlorade kommer aldrig att vinna    och nu ser hon inget mer för hon vill få ur sej allt men ingen ser henne när hon gråter
ag skriker men ingen vill höra. jag målar mig i ansiktet tar på mig cooola klänningar men ingen ser mig.
vad ska jag göra de går inte längre ahhhh

gråtttter i mitt liv..

men ge inte upp.
jag är strak och jag klarar det här .
det är svårt men jag jhar val!
de går men hoppet bara är kvar.
bara jag försöker så klarar jag allt
jag vet attjag är fiin lysnnar ej på andra längre.
jag bara lysnnar på mig sj nuu.
för ingen ser hur jag mår men de spelar ingen roll för jag klarar detta.
det är inte såå svårt att kämpa ändå man får göra så goott man kaan .
även om de inte går  så försöker  jag.
tappar inte hoppet för jag har mig själv.
och jag kommer klara detta.
'om jag inte har nånn så har jag mig dj måste tro å¨mig sj för att klara av livet.
och även om jag inte mår bar har jag ett gnutta hopp kvar.
allt går inte som de ska men jag går vidare glömmer de förflutna så är de bara
jag ger aldrig jag ger aldrig
jag ger aldrig upp
jag gher aldrig upp
jag ger aldrig upp
nej
nej
de kommer att blui bra
jag stoppar de inte nej glöm det
allt kommer bli bra
allt kommer att bli bar

jag lovar !






den här texten skrev jag nyss utan att titta på datan jag lyssnade på mussik
och när jag vl hör musiken så kommer bara text upp i huvudet på mig jätte snabbt
som jag bara skriver ner .

de som jag har skrivit här är bara ord som har kommit upp i huvudet på mig när jag lyssnat på musik då .

/Emjjoi




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0