plusikassan.se
-

hejhej((;;

Har precis varit i minneslunden.
Vadöde kyrkogården var .
helt öde.
Morfar, det är sex år sedan nu.
och jag saknar dej mer  än ngn kan förstå.
Det är bara en som förstår  ´´´´a hon förstår hur mkt jag saknar dej morfar.
Det är sjukt jag gråter mer för dig nu och saknar dej mer nu än vad jag gjorde för sex år sedan,tror jag.
Ni kanske tkr detta är tramsigt o glyttigt att skriva detta i min blogg men ni förstår inte.
Har ni nånsin förlorat ngn, ngn som kunde ha förändrat erat liv totalt?
Canser , jag hatR Canser.
Svårt att förklara men.
Jag kommer aldrig glömma deej aldrig.

efter att ha varit på minneslunden så åkte vi till willys jag gick in på
skopunkten och prövade skor.
Sedan åkte vi till skodej.
Jokiie o anna sjussade sedan hem mig :))
Tack anna o jokkiie .
-ihihi


Puss kram
/Emely..

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0