plusikassan.se
-

joa...




Vsknade gjorde vid mej , stack te emilia.(emma sjuk , stackare)
kom till skolan , hade morgongympa,Jipiie! {{not.
sedan matteprov,typ spruta mot vaccinet.
haha var skit nervös skakade och blev skitblek((säger då alla andra))
Aja, Typ uttangninng till vi i femman :)
Mat , åt ingen mat idag heller.
sedan tyyp gympa.
Bild på slutet.
När jag hade slutat skolan hade jag skit ont i armen, jag har fortfarande ätte ont, det är exakt som stelkrampsprutan tyyp jue.
hade följe med eve o milia hem<3
käkat och sådant.
glott på tv stack man ner till brottningen men jag va inte med där för hade asont i armen.
ska kolla film nu<3

skolan inte så rolig imed att typ hela skolan kallar mig tuggumilegenden bara för att de är tuggummi under stolen på min förra plats ;O
Aja ses

puss kram<3








                                                                           saknar tiden
       så enormt.

Kommentarer
Postat av: blablabla

ska du inte skriva tiiip fjortis

2009-12-14 @ 17:33:26

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0