plusikassan.se
-

tjao<3

HejjHejj
Har inte skrivit på en vecka nu :/
JAJA *
Älskade är här :*<3
SKa no snat ut på stan o fika ir nått * :K (L)
*

Har alla gjorti veckan då`?
Får jävligt damp på farmor hon
ändrar datumet te ullared hela fucking tiden ;O
först 8/11 sedan  22/11  sedan  6/12

;O;O;O
Ajases





fyfan vad du ljuger ;O

Du är en sådan svikare !

Att du bara orkar hålla på och ljuga !!

Jag vet att du du bara gör det för jag inte ska bli ledsen det har du sagt men du bara snackar skiit och låtsas inför ingemar jag fattar inte vrf  du håller på som du gör!!

Jag blir ju faaan bara mer ledsen när du håller på såhär!!

Jag fattar inte vrf du inte kan tala sanning måste du hålla på och ljuga !

Jag kan inte lita på dej längre för du bara ljuger hela tiden !!

E´´´´´ *  :@  :'(

Jag pallar inte se ditt jävla fejkande, svikare och lögnare ! :'(




Jag trodde du fanns för mig att du var äkta och att du talade sanning...


men jag trodde fel :'(





jag älskar deej gubben<333


Jag älskar deej gubben!!<33<33









men älskling, jag finns för dig , & jag älskar diiig.
jag håller med dig om henne hon är en jävla svikare.
men jag finns glöm inte det! / ddintilda <3




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0