plusikassan.se
-

ä mä hanna :D

hejhej bloggen :D
idag har man varit och badat i trolla 30 grader i vattnet. ;O
sköönt.
nu e man med hannibanni <333
hanni e sur på emme  :(
iallafall så har jag saknat hanni idag!
nu är emme gllad igen :D
för hanni pratade ! :D
tjihooooo!
tjihoooo//hanni
jag kissar på dig.
jag är lite hyyper bara.
hanni e me hyyyper.
ochjag får damp på denna här datan känner för att slänga ut den genom fönstret.!
men då har hanna slösat 500:- i onödan. OI !
hyyyyper!
men nu ska jag hjälpa hannibanni att renbädda :D
rena drömmen att få renbädda en sådan här liten säng ! :D
jupjupp.



Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då sötis? :)

kramkram!

2010-08-12 @ 21:15:06
URL: http://asiat.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0