plusikassan.se
-

Åhus och öllsjö med hanna :D

hejhej bloggen ! ;D
imorse efter att jag hade skrivit mitt
blogginlägg så gjorde man vid sejj.
efter d så gick man och mötte hanna :D
vi gick hem till mig och jag visade runt i lägenheten.
sedan gick vi ut en runda, så gick vi t närmsta bästa hållplats.
så väntade vi på en buss ((första bästa ))
så ble d tvåan mot vä skola HAHA!
vi satte oss på bussen och åååkte.
tillslut var det bara jag och hanna kvar på bussen, och då stoppade vi !
sedan gick vi tbx t den tredje närmsta hållplatsen och väntade på en buss tbx.
det var ju faan helt dött där i vä öllsjö x_x .
mer dött än i broby, kan ni tänka er ?
iallafall så kom ju bussen tillslut, det var samma buss och chaffis ,haha ni skulle sett hans miin ;)
vi åkte tbx till k-stad , t rese.
då hade vi tänkt att vi skulle ta en buss t fjälkinge men det gick ingen buss diit!
så kom åhus bussen in och då helt sllumpigt sa hanna : ska vi ta bussen till åhus? hehe`?
jag bara okejj, haha kuuuligt :D
vi satte oss längst bak.
hanna pillade bort ett säte med sin foot , !
och då satte jag det sätet på ett annant säte, så att det var hål rakt i det sätet !
sjuukt kkuuligt!
vi bara åkte och åkte tillslut så bestämde vi oss för att vi skulle hoppa av.
haha.
vi visste icke redigt vart vi var, men vi gick hela vägen vi kom ifrån .
sedan såg vi tornen , och  bestämde oss för att gå till åhus bryggan och köpa glass.
ush!
vi gick och det var jobbigt att gå och sedan gassade soolen !
men iallfall, vi hade mkt att snacka om ! ;D
vi gick över bron t hamnen , där var några killar som fiskade, så började jag
snacka med dem, hanna bara skrattade !
iallfall så gick vi där vid hamnen och in på glassbåten en runda, sedan såg jag ett piratskepp! ;O
haha, vi tänkte ta livbåten xd
så gick vi och gick vi och gick IO
tillslut så kom vi till åhusbryggan !
där köpte vi glass muumsigt!
(( jag hade hittat en tia och en femma i sådana p auotomater , hehe ))
sedan så skulle hanna hem :( , och mamma kom och hämtade mig på kantarellen
för hon var hos jan-åke
så var man hos jan-åke lide sedan åkte man heem .
så otroligt roligt med dejj hanna!
så sköönt att träffa dejj nu innan , vi har ju bara träffats när du jag anna och jolle cyklade dressin.
Hanna tack för denna dagen!
haahhaha!
älskar dejj !


så var denna lyckade dagen :D
pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Elina

jag tog baara några gamla kedjor och satte ihop, haha!

2010-08-15 @ 19:23:01
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0