plusikassan.se
-

alma ♥

hejjhejj bloggen !
här sitter man med Alma !
kuuuligt :D
vi sk aäta lite, jag måste städa lite.
seen ska vi sticka ner t brottningen, alma ska börja brottas ! :D
jippppie !
vi ska mööta felicia ocksåå.
ehm sedan blire det vanliga däär.
trrääna, tjabba trrääna.
duscha bassta ochh ha så jävla kuuligt i duschen soom vanligt.
brottarläger i helgen ! ♥
puss på denn !
kanske ska va med moa då, för att det blir bara ida ebba hjanna jag och miranda
av tjejjerna, emma  ska ju till lisebaerg den jäveln  >_<
ehhh, sedan så kommer ju svenstures poporkesteer sååå kuuuliggt !
men hade juu velat att alma med skulle va dä och emma med och felicia meed !
iallafall om det får jag skriva mer om sen när jag kommer hem !
eller om hanna lär mig hur man mobilbloggar så kommer jag  självklart  att göra det !
men nu får vi gåå och göra någonting !
pusshajj!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0