plusikassan.se
-

är hos mamma :) ♥

hejjhejj bloggen !
lörd idag , fem dagar kvar femdagar kvar !
herremin gud.
ehm vad ska man ha på sig vad ska man göra ehm,
kontrolfreak ??
jajja, jag vet att jag ska ha fälje med anna louise
på morronen t skolan ♥
sedan att man har följe med henne in , sätter sig bredvid
henne i blå hallen förmodligen :)
visar runt och så.
efter det så har evev fått för sig att vi ska va men jga skulle ju va med hanna då.
vi får väll se vad som händer.
ska bara gå och äta.
det blev pommes och kyckling t kvällsmat.
det här med att skolan börjar på torsdag, ny miljö nya klasser , nya kompisar.
tänk om man börjar skiljas fårn dem i den förra klassen.
det får absolut icke hända.
lite om mina tankar runt torsdag.
ja usch ja.
puss på er alla läsare ♥



Kommentarer
Postat av: Alison

Tack ska du ha ! :)

2010-08-14 @ 18:10:23
URL: http://alisons.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0