plusikassan.se
-

asså föörlåt!

hejjhejj bloggen !
förlåt att jag inte har bloggat på heeeela helgen !
men har varit påå öäger och har verkligen inte
hunnit mobilblogga ^^^ .
tagit jätte mycket foton, och jag har gjort jätte
mycket. men det skriver jag mer sen om.
= imorgon !
iallafall efter när man kom hem från lägret så packade man upp
och sedan va man med jolina och hanna (Y)
kuuuuligt!
vi färgade jolles håår svart ! <3
och nu e jag svart över hela kroppen >_<
ialfall så gick vi in på öde huset på torpgatan 7 .
igen !
för att hanna larsson har sagt till mig att jag har varit inne där när
jag var liten med henne som jag inte minns ett skvatt ifrån oI
iallafall.
så fluumma vi lite och såånt.
men nu vill pappa ha datan .
det kommer bilder från lägret i helgen !!!
pussshhajjj !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0