plusikassan.se
-

förlåt bloggen.

förlåt bloggen jag ska verkligen bli bättre på att skriva im promese (( ehm stavning ? ))
idag har man varit med emma , har saknat deej dumms <33
emely älskar sin emma <3
iallafall vi har sjungt och dansat vatt på datan spelat singstar
flätat hår och , ja :) .
nu sitter man här, pappa har fått för sig att läsa en hel bok 
om vad mat inehåller :S uoeeeee.
han läste för mig vad köttbullar innehöll, snart blir väll han också vegitarian :S
jag ville icke höra. ush !
jag sitter framför datorn och seegar .
sakanr jollebolle, hon har ju vatt på läger nu denna veckan, tjejjkväll i helgen ! ^^ ;*
kyss på den !
jupp.
en vecka kvar till skolan om 80 min !
både najs och bajs.


ofta säger jag bara.
omoget,omoget,omoget.
tycker synd om alla typ ba dem :S

men pussshajj !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0