plusikassan.se
-

göingeskolan.

hejsan bloggen.
om 45 min ska jag cykla till skolan.
och om 75 min börjar skoolan.
vissa ser fram emot detta och vissa nt
men som jag ser det så blir det rätt skönt
att ta hem rutinerna börja träna och plugga igen.
men dessa ord kanske jag ångrar t mitten av säsongen.
iallfall, så ska det bli riktigt sköönt att få träffa alla.
har lite ont i magen , kan det   vara gröten ?
vet inte riktigt hur ni känner inför detta , skolstarten.
vissa börjar ju på måndag.
jag tycker det är  "absurt" att man ska börja mitt en
torsadag och en fredag .
men det är ju så det är.
finns ingenting att göra åt.
vad ska man roa sig med den sista halv timmen nu då ?
jag satte epå pappas data och började skriva lite som tidsfördriv.
6D juppjupp, idag händer det.
puss på er !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0