plusikassan.se
-

hanna har dammp och jag är hyyper >_< !

hejjhejj bloggen. :D
här sitter jga och morronflummar med hanna !
hanna har daamp och jaag e hyyyper.
måste väll göra vid oss snart .
vi ska möta ogge i broby halv två;P
kuuligt :D
nu sitter hanna och spelar på sin gitarr.
och jag, jag har typ nyss räknat mina kontakter på mobilen 168 ;P
men hallå staistiken sjunker !
snackar lite med ogge på msn , han ska saja en hemliss t mig :D
jag e nyyyyyyfiken!
han pillar ett öga i min näsa -.-
lyssnar på  Rasmus Seebarch - natteravn lyricss
den bara för sjuukt bra !
men nu ska man städa lite !
skriver mer sedan och lägger ut bilder från dagen !

 

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: igår var jag med en vän :)

några planer inför idag då?

kram!

2010-08-13 @ 12:10:18
URL: http://asiat.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0