plusikassan.se
-

malmö in my ♥

hejjhejj bloggen !

vad göres alla ?
igåår var man och samlade burkar
, va lite på malmö festivalen och
kollade på perrikles ! ♥

faster väckte en imorse.
sååå jävlaa seeg och trött var jag !
men seegade mig upp ur sängen och
duschade , då blev man lite piggare !
iallfall, så har man ätit frukost och så.
sedan kom farmor och farfar hiit ! :D
farfar ! ♥

sen ska vi väll t loppis sen, ikväll blire
malmöfestival och rix fm festival tror jag.
samla lite burkar t ;)
haha !

ja och nu sitter man häär .
jag vill att statistiken ska öka !
höööööööör niiiiiii deeeeeeet !
okejj, ;)
´pusshajj !



Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0