plusikassan.se
-

neeervis.

hejjhejj bloggen.
är trööt.
jag har vattlit med hanna vi badade och jja.
nu åker pappa iväg till knislinge t Erik.
iallfall så ska jag gå och bestämma kläder
för morgondagen, det kanske tar låång tiid.
tummen upp för att hana mår bra igen.
och tummen ner för att jag e nervis o_O
jjajja, sedan måste jag packa lite för i helgen
och packa upp en påse och städa lite.
hur ska man hinna allt detta ikväll .
jaag fåår daamp påå miin moobil.
den bara lägger av och lite sådant ,
får väll ta och byta till den svarta sen isåfall.
men nu måste jag nog gå och göra
vid dem grejjerna.
jag skriver mer sedan
asså det känns bara sjuukt att
skolan börjar imorgon.
e lite vervis, bara lite.
men det ska nog gå bra.
ny klass och allt.
ja usch jja.
men nu får jag faktist skriva mer sen, om jag hinner !
pusshajj!´

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0