plusikassan.se
-

skolan börjar imorgon ! x_x

hejjhejj bloggen!
förlåt att jag icke skrev mer igåår, var lixom sjuuukt trööt
och datan va inte på och så orkade jav nt krångla med pappa.
igår så åkte jag och hanna in till staden , men när vi kom fram så
mådde hanna jätte illa, så vi åkte aldrig till fjälkinge :( .
men jag och hanna gick lite på stan, hanna köpte
en röd adidas väska på team sportia,  en månadsprecent till ogge på partaj och
sedan köpte vi  ett par varsinna jeansleggens :)
det var två för 149:- på bik bok.
sedan åkte vi hem och va lite.
gjorde dans till  eenei menie .
sedan hände nt mycket mer.
iallafall idag haar jag varit mer dööd än levande om jag får säga det själv.
helt seeeeeg.
och imorgon börjar skolan !
imorgon !
nu pirrar det i magen  ;)
nee, men ändå tänk att skolan börjar imorgon !
jag emely thörnqvist ska börja 6D på göingeskolan.
vad ska man ha på sig ?
måste packa efter skolan imorgon.
ska ju ner till faster på fredag ♥
ska man vara på malmöfestivalen med henne !♥
kuuuuligt :D
tankarna går runt i huvudet på mig, tänk att skolan börjar IMORGON !
sorry om jag tjatar om det men jag tycker d e sjyykt.
men iallfall så ska det bli roligt att träffa alla .
ja vi får väll se vad som händer , nu ska jag dra upp till eve !
skriver mer sen .'pusshajj!


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0