plusikassan.se
-

tisdag kl. 06:55 och jag är typ inte ens trött !

hejjhejj bloggen.!

förlåt om man inte skrev något mer igår .
men jag och hanna sjöström hade bestämt
oss för att försöka att vara "datafria"
och det lyckades vi faktist med.
vistt e vi duktiga :D ?
iallafall, så hade vvi bestämt oss för att
vi skulle gå upp 06.00 för att vänja oss till skolan på torsdag x_x
yrrk tänk jag lyckades :O
jupp, man seegade i sängen vi hade gömt mobilerna så att vi var
tvungna att resa på osss för att stänga av det.
jajja.
så idag ska vi nog ta bussen till fjälkinge.
det är tänkt att träffa ogge :D
vi haar good tid på osss.
skriiver mer seen .
pusshajj! 


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0