plusikassan.se
-

-detta är ju en sådan sjutarstuga !

hejjehjj bloggen !!
jag har haft en alldeles undderrbar dag !!!
det började med skolan som vanligt.
lite matte engelska no och grejjer !
sedan efter skolan följde man med felicia holm hem ! :D ♥
kuuuuligt !<3
iallafll så åt  vi och spelade fia, sedan så cyklade vi och mötte hanna sjöström ♥
så cyklade man till göinge för att hämta pengar i skååpet .
sedan efter det så gick man till affären och handlade.
handlade chokladpudding, risifrutti och gifflar.
sedan cyklade vi t dressinerna, vi lämnade cyklarna vid brottningen.
sedan toog vi en dressin och bar oss iväg ! :D
det regnade uuute !
hahaha !
så cyklade vi, och sista biten cyklade jaag ,
och då var det en jävla nerförsbacke där !
och då så trampade jag som stan sen när jag skulle bromsa så funkade inte  bromsen !!!
så på slutet är det ett staket där, såå var det två dressiner framför det !
så vi åkte raakt in ii dem felicia hon hoppad eav i farten och skadade sig !
hon fick jätte ont för att det hade gått så snabbt men hon ble ju skit rädd !
och d blev jag och hanna med !
vi åkte rakt in i dressinerna , plaraplyet och alla väskorna åkte av och vi välte dem andra dressinerna framför inklusive våår lite !
vilken jäääävla smäll !
had ent jaag hållt i mig som en jäävla idiot hade jag åkt framstupad !
jag flög framåt!
men höll i mig, och hanna hon åkte med frammåt hon satt ju på bånken så hon kunde inte hålla i sig !
så hon fick jätte ont i axel och ben !
jag fick ont i magen !
för att jag fick ju styyret i magen !
hahah !
asså det var ju skiitkull men ändå lääskigt på samma gåång !
lite dödskäänlsa tror jag att vi alla kände där !
men ett fantastiskt minne !
jag ler när jag tänker på det,  vi överlevde jue !
sedan vände vi dressinen ch började att cykla hemmåt igen.
på hemvägen så stannnade vi dressinen och gick in i ett rött ööde hus !
det var ttyyp en jätte gammal brasa och en skittrasig madrass stearinljus och en fåtölj och en miltär docka skyylt tyyp.
så sajjer felicia - detta är ju en sånn skutarstuga !
- jag hur vet du det !
- det e ju massa dockor och skyltar och sånt överallt!
jag - d e ju nånn uteliggare som bor här
sedan tyyp stack vi !
när vi satt på dressinen så ble jag arg på felicia för att hon skrämmer upp mig !
men öööde huset var rätt läskigt o äcklig t!
iallfall när vi cyklade hemmåt så video bloggade jag hanna och felicia !
kuuuligt.
sen när vi var framme i broby igen med dressinerna så
cyklade vi t felicia.
sen var vi hos felicia och såå.
sedan cyklade jag och hanna hem till mig för att hon skulle hjälpa mig med kläder imorgon
för fotograferingen :)
såå var miin daag  .
fabulas ((stavning )) ;) <3!
iallafall tack föör dagen !
pussshajj !!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0