plusikassan.se
-

jusse och jolle :D <33

hejsan bloggen :D

inatt sov man med jusse och jolle , puss på deeet :D
d började med att jag och eve åkte in till staden i dem nya helsingborgbussarna
för att bada med jolle på tivolibadet :)
jag och eve kom in lite tidigare så vi gick och hälsade på mamma och jontebonte <3
efter det så gick vi för att möta Jolina .
vi gick till tivolibadet , när vi kom in så gick vi direkt till höger där d står " gruppomklädningsrum"
så slapp betala :D
vi badade och höll på :D
efter d så gick vi t rese och kollade busstider och eve köpte glass.
jag eve och jolle satt lite och väntade på eves buss.
sedan när den komm ( bussen då ) så gick jag och jolle och handlade godis på hemmakväll
för mitt precentkort.
som jag köpt själv ;P
iallafall efter d så gick vi in på rese och tog bussen till åhus.
vi gick hem till jolle, och gjorde nudlar.
föör jag var hungriig .
sedan cyklade jag och jolle till stranden, där skulle man mööta jusse.
pratade lite med jusse, så gick hon och hämtade sina grejjer medan jag och  jolle snackade på stranden.
d var en liten festival på stranden och vi ville vara med, så var det mamma modie hon spelade där
så kände jolle henne så sprang vi runt hela och följde efter henne, sedan så pratatde jolle med henne
då hade hon redan spelat så hon kunde inte fixa in oss.
men sedan gick vi ut och hoppade längst ut, jag och jusse var rädda så vi slängde ner liv bojjen och hade
den i vattnet när vi hoppade i, vi överlevde :D
efter d så var d en man som pratade med oss om att vi var duktiga med livbojjen och blablablablablablablabla.
vi gick in till stranden och hade vatten krig och aljerkriig och flummade loss ;d. OCH skrämde iväg fiskmåsar.
sedan gick vi upp och cyklade hem.
där hemma hos jolle försökte jolle och jusse tvinga mig att sjunga, men jag vägrade !
av någon anledning !
sedan flumma vviiii ! <3
när kvällen kom så sov vi därute, vi småbråkade om vart vi skulle ligga ! <3
men jusse fick tillslut den sköna soffan jag den hårda soffan och jolle sov under bar himmel :)
( d var soffor ute då )
man hörde musiken från festivalen från stranden jätte tydligt på kvällen när vi skulle sova :) <3
på morgonen vakande vi , så kom lilla efraeim ut, så höll vi på med han .
nae vi var taskiga och sa att han had eliten roompa och att han va osynlig, sedan var han foto modell :D
iallfall, vi åt  frukost och efter frukosten så stack vi till havet och badade.
sedan cyklade vi hem och åt .
efter att vi hade ätit så gick jag till bussen för jolina och hennes familj och jusse skulle t ett slott.
så var dem dagarna och nu sitter jag här och skriver bilder kan ni se på bilddagboken @emelythornqvist

jag har haft jätte roligt tjejjeer !!! <3 :D
puss på er , näästa blir ju tjejjkvällen och efter tjejjkvällen blir det hos mig i broby,
med att cykla dressin gå in i öde hus och äta chokladflingor, lääängtar ! pusssss. :D




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0