plusikassan.se
-

vrf ska alla.

vrf ska alla sno ngt
och göra det man själv hade
planerat med alla !
jag blir så jävla ledsen och arg,
när det är man själv som har planerat
med vissa personer så kommer
andra och gör det med dem !
nånn som fattar huur jävla fucking störigtr det e !
ffolk har känslor man kan blki ledsen.!
vrf  ska alltid !
aaaaahhh !
blir så jävla förbannad och arrg !
vi hade ju planerat så gör du de med dem !
taskigt som in i helvete !
helt jäävla fucking sjuukt taskigt !
jag soom hade sett fram imot detta !
jag hade planerat och tänkt och gjort allt !
så bara gör ni d med n nånnannan !
huur faaan känns det !
jag hade sett iframemot detta så fucking jävla mycket!!
det var min ide ni skulla va hos mig !
faaan vad ja e lessen nue , faan va jae e förbannad !
vafan ska d löna sig att ha kompissar föör när alla skiter i allt !
dem såårar.
föööörlååt men ble så fucking arg och leedsen nu. ! :'(

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0