plusikassan.se
-

1 december

Idag är det första december , tyvärr glömde jag julkalendern imorse så jag såg den nu ikväll istället .
Känns inte som första december ? Kan bero på att  jag inte har någon choklad kalender ? ;O De e ju skandal ! . Inte en ända kalender har jag . Jag som serriöst brukar ha tyyp 20 ! ( får alla av farmor ) Så det känns ju lite tomt . Brukar ju vara förberedd med allt  mellan himmel och jord när det gäller december . Men nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp till morgandagens andra december, måste ju upp och se julkalendern på morgonen ju ;O . Men tycker att julkalendern är rätt tråkig för det är ju en bok som heter så som jag har läst tusen gånger !. hmm julkalendern blir bara dåligareo dåligare men får stå ut ;) . I år tänker jag iallfall kolla på vartenda avsnitt ! . Jag kollade inte alls förra året ? Tror jag inte. hmm.
Stora bmsekramar och hoppas att alla haft en trevlig 1 december för det har jag !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0