plusikassan.se
-

åsikter

Jag kan tycka min åsikt , ellerhur ? T.ex. om kissie för att hon gör som gör beter sig som hon gör ja ni förstår nog ? Och hon ungmamman mikaela jag kanske tycker att hon är dum som skaffar barn i den åldern och att hon slösat bort sin tånnår men vadådå ? Bara för att jag tycker en sak ska väll inte det gå ut över dem jag ska väll förfan inte lägga mig i deras liv ? Tyvker jag en sak då kan jag välja att säga det till DEM eller behålla det för mig själv. Inte ska jag lägga mig i i andras liv eller börja säga till andra att jag tycker illa om den och det och då tycker ju den personen med det fast den inte vet hela sanningen , ellerhur ? Så vafan håll saker för er själva eller säg det till just DEN personen eller vad fan det nu är ni stör er på? Men man ska inte klaga , man ska inte kränka ner bara säga vad man tycker. Hatar när folk ska LÄGGA sig i i andras liv eller bara förstöra för någon annan . Alla har vi LIV alla är dem OLIKA och vi väljer själva hur LIVEN ska se UT.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0