plusikassan.se
-

jag har fått

Presentkort på glitter 100:-
prenumation 5 tidningar av julia
en drömbok : där jag skriver i mina drömmar jaga drömt och så kan jag se vad dem betyder.
en kalender
en bok
100 :-
En sminklåda/sminkborg
Två par äkta converse ett par låga och ett par normala.
ett nattlinne
två märkestöjor ( diesel och d&b )
björn borg trosor
en färgglad bikini
24 små saker i en låda
en musmatta med ett foto på mig och miranda som små
Ett choklad
presentkort på bikbok 100:-
och pyssel som man gör egna kort med
150 :-
deo
20:-
tjejjkallender
garn
strumpor
graffiti nagellack , svart.
två tjocka böcker
gittarr ( jag och miranda fick d tsm
gitarrklämma,gitarrstämmare
badkulor
läppglans
sodukoböcker ( små) 
en jääte söt svrt hårklämma rosett !
ett halsband
en ring
och en sak t som jag fick av nellie men de sajjer jag inte för anna ska få
lia dant och hon har inte fått sin än :)

Fick nog mer men ingenting jag kommer på nu !


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0