plusikassan.se
-

MoNgOdAmP?

Hejssan allihopa !


Idag har jag haft regäl sovmorgon !
seeeeegar som fan !
Men idag är det ju julafton hos pappa ;) Mamma sjussar oss t pappa runt tre halv fyra ungefär. Tisdags var ju helt klart bäst ! Dagen tillbringades me Felicia, Wilma, Olivia, Evelina, Alex, Johanna, Anna och Julia ! Riktigt roligt hade vi ju! Så först stack nårra hem t mig och nårra t eve efter d tog vi bussen t k-stad schoppade och dampade i fredriks lägenhet ;) Sedan stack man t stan för att kolla på jay . ;D . KUUULIGT. Sedan stack jag och felicia och sov i fredriks lägenhet . Lägger upp bilder sen på vad jag har schoppat för något :)))
Men nu ska jag gå t mina älskade bröder och hjälpa dem med att göra julklappar  t mamma och pappa :)))
Hoppas alla får en bra lilljulafton !
Bilder kommer upp sedan för idag !
KRAAAM !



Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0