plusikassan.se
-

OTURSDAG! O_O

hejssan dagen har jag bara slöööat !
först ska man ut i detta jävvla skit vädret och sälja tidningar och jag frös så jävla mycket om mina händer så det riktigt värkte i dem ! ( jag hade ändå vantar ! )
usch ville bara hem när jag sålde tidningar !
men jag tvingade mig själv att stå ut !
under helgen har jag tjänat 307:- på att sälja kvällsposten . D pengarna behövs minsann.
sedan skulle man ta ett varmt och skönt bad och själklart glömmer man bort vattnet och papa rusr in och då är det värsta översvämningen i hela badrummet ! + att det runnit ut i hallen med ! yeheej.! o_o
så då får man ligga som askungen på golvet med massa handukar överallt och försöka suga upp det så gott det går ! och pappa står med moppen och försöker suga upp så mycket det b ara går.
efter det så lägger man sig i ett varmt och skönt bad. Sedan efter det så lägger jag mig rakt ner i sängen och somnar.
vaknar upp av att pappa och pojkarna kommer hem från affären. Hjälper pappa lite med maten ,äter efter d så lägger jag mig ner och kollar tv och läser . Efter en stund runt kvart i fem så ska vi då åka t hästveda och köpa nya brottarskor t mig och miranda ( bilder kommer ) och så var det en LITEN snödriva bakom pappa när han packada ut pga när dem skottar men iallafall så fastnar han ju såklart i den snödrivan :S så jag och miranda går bak bilen och puttar på och pappa gasar men vi kom fram en millimeter yyp och massa RÖK från snön o bilen kom. Ja då fick man ner i källaren och springa och leta efter en skottare vi hittade en spade. Så jag och pappa började skotta runt hjulen bakom bilen framför hjulen under bilen bredvid hjulen och så testar vi köra så går det fortfarande inte ! så jag och miranda får då gå bak och putta på och då jävlar gick det !
Så sedan bar det av t minuten och självklart är den jävla automaten sönder !
då kör vi t affären och köper ett häxvrål  då får ju pappa ta ut som högst 700 :- så han får ju gå och ta ett häxvrål till och ställa sig i den jääävligt långa kön IGEN ! Tillslut kom vi iväg t hästveda och köpte skorna !
VILKEN OTURSDAG !
RENT UT SAGT !
iallfall så ikväll har jga bara gjort ingenting och läst ut min bok !
SKÖNNT !
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0