plusikassan.se
-

haft bäst med jolina ! <3

K DAGARNA OCH FLUMM.

FF; HELA NATTEN ;d.
JOLINA LÖFQUIST.
D var en tid d va vi.
sedan gled vi isär.
jag har saknat dig så jävla mycket.!
med dig kan jag va mig själv, med dig har man alltid roligt.
man kan göra allt me dej.
Jag fattade inte innan.
jag skrev en låt om  dig .
jolina du ska veta att du betyder så sjukt mycket !
jag älskar dej.
Jolina, förlåt för allt.
du , alla minnen.
man skapar stora oförglömligga minnen med dej så fort vi äe.
jolina förlåt för allt.
jag kommer alltid stå vid din sida .
försöka för oss två.
jag har saknat dig så.
med dig kan man göra allt !


jag älskar dig jolina löfquist !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0