plusikassan.se
-

Helsingborg ;D

hejsan, helgen har tillbringats i helsingborg med hanna ! :D
fredag: tog tåget t helsingborg, sedan skulle vi ta bussen t jesper, så jick vi ut vid en busshållsplats
så kom aldrig bussen, så fick vi fråga en busschaffis om den bussen gick t ö lerberget då sa han att vi skulle gå in t bussterminalen ? vi gick in igen, så gick vi in på pressbyrån och frågade om vägen t bussterminalen så var d rakt fram ;P.
hur skulle vi veta d ?
jesper retade oss för att viinte visste att vi skulle in på bussterminalenP;
sedan så när vi gick in där så såg vi att vår buss kom precis då, men så var dörranrna llåsta
så vi fick springa runt hela för att komma t bussen (:.
vi hann , när vi väl var på bussen höll vi på att dampa som in i , haha.
sedan kom vi fram t lerberget och där satt jesper och väntade (:
så gick vi hem t han.
när vi var hos han så gick vi ner till havet och badade fötterna.
sedan bytte jag och hanna om för vi blev jätte blöta ;D
sedan gick vi t hans tält, och höll på där :D
KUULIGT :D
sedan så sjussade jespers pappa hem oss för d skulle på golf och så. ( asså hem t hannas pappa)
sedan när vi var hemma så gick vi upp t våra sängar och plockade upp grejerna sedan undrade saga
ronja och issa ifall vi ville vara med och busplinga ;P haha.
efter det så åkte ronja,saga, issa, hanna och jag ner t havet för ett kvällsdopp (vi cyklade)
d var jätte kul !
men ronja skadade sin häl när hon hoppade från bryggan/bro ?
så hennes mamma kom för att hämta henne (:
sedan så gick jag saga och hanna t den lill lekplatsen bredvid :D
och så snurrade vi på gungorna . hehe.
sedan cyklade vi hem .
när vi kom hem gick vi upp och gjorde lte grejjer  ;P

det var fredagen det :D <3
nu måste jag sticka t bussen skriver mer sedan när jag har kommit hem t mamma !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0