plusikassan.se
-

helsingborg lördag :D

lördag: vaknade vid 05.30 för bebis var och spann och hoppade på oss.
(bebis=kattungen tess)sedan kunde vi inte somna fören vid 07.00 för att bebis höll på.
sedan somnade vi om, vaknade vid halv elva.
gick upp och åt frukost.
sedan frågadxe henke (hannas pappa)
om vi ville t väla eller åka t havet , vi valde väla :D
väl på väla så började vi med att gå in på glitter.
där hittade jag ett par runda lila örhängen, halva priset d kostade 12,50 ;D
sedan så gick vi in på ur och penn där hittade jag också ett par örhängen för halva priset (:
Vi gick runder på väla i oklika affärer.
Vi gick in på h&m, där hittade jag en låg lite lilaaktig jeansjacka för 50 kr. (den hade kostat 150 innan )
sedan gick vi in på  bik bok vi provade kläder där, fast d var icke fina på.
sedan så skulle vi gå runt hela väla t h&m igen för hanna skulle ha färg t sitt hår , då
kommer hon/vi på att hon glömt sin handväska inne i omklädningsrummet på bik bok ;O
så jag fick springa runt allt o hämta den.
som tur var va den kvar , (:
sedan fick jag springa hela vägen t baka t hanna ;=O jobbigt!
sedan gick vi in på mc där skulle hanna köpa en milkshace (stavning ? )
hon hade lovat att bjuda mig och henke, mig för jag hämtade väskan och henke för att han betalade typ
10 kr för de och han ville ha (:*
så hanna köpte en stor milkshace (?) och så tog vi tre sugrör, sedan räknade vi t 3
och så tog alla sina sugrör i glaset/muggen och drack allt vi kunde.
men sedan kunde vi inte för vi börja nästan gapskratta :D
efter det så skulle vi åka hem.
i bilen så började vi sjunga och hitta på nya texter t pippi långstrump , haha.
kuligt :D
när vi väl kommit hem så visade vi sakerna för issa och saga.
sedan bytte vi om och cyklade ner t havet.
denna gången var seffi mes istället för ronja (:
men när vi skulle hem så ramlade seffi med cyklen i backen så jag fick sjussa henne.
de kom några fylle ungdomar precis vid oss så vi tog en annan lång omvåg runt hela,
imed att vi cyklade den omvågen så ville saga t hemköp, så vi cyklade inom där
fast d var stängt.
när vi kom hem så var jag issa hanna och saga ute vi drog t dagiset och gjorde hinderbanor och så hihi
kuuuligt !!
sedan gick vi in och spelade sims vi gjorde en rikk familj osv .
sedan sent på kvällen sjöng jag henke, hanna och susanne singstar gissa vem som förlorade hela tiden
x].....så bra kan man ju inte alltid va . :=)
sedan gick vi o läste snackade o sov (:


så var lördagen !
söndag kommer i nästa inlägg !
basmse. (:


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0