plusikassan.se
-

helsingborg söndag :D

söndag: vaknade vid nio segade upp ur sängen.
hanna hon var riktigt trött och det är lika med riktikt seg xP
vi gick ner och åt frukost som tog rätt lång tiid .
sedan gick jag upp och fixade med hannas hårfärg.
så färgade jag hannas hår gnugga färga hälla och grejja (:
resultatet blev icke blont , hehe.
de blev ljust i hårbottnen och guldit o lite ljusare i håret (:
sedan väntade man på att hanna hon skulle dusha klart med efterbehandling och grejer.
sedan gick vi ner för middag (:
mitt i maten kom jesper :P
efter vi hade ätit så stack jesper,simon,hanna,issa,saga ja och hela skiten och badade i havet :D
jättekuuuligt !
sedan gick hanna saga issa och jagh t kiosken, saga bjöd på godis, mumms . :P
sedan i och bada igen, jesper slängde i mig hela tiden ;O. haha.
efter d så cyklade man hem bytte om , och så blev d singstar ! haha !
och jesper med filips jäkla sugproppspistol !
han sköt på precis alla hela tiden ;)
illa. :)
sedan datan lite , sen stack man ner t have tigen :D
simon och jesper orkade inte vänta på oss så dem cyklade hem. hm.
vi tjejjer drog iallafall t hemköp. jag köpte godis och en sandwich (stavning ?) (hanna la ut )
alla köpte en varsin glass.
fast saga och jag vi bytte glass hon ville ha en sandwich och jag piggelin (jag blev assugen på is glass)
och issa köpte ju singoalla med ju (:
sedan så cyklade vi hem .
så fort jesper och simon såg att jag hade godis och issa hade ^kakor^ så var d krig ;)
jesper och simon snodde mitt godis.
sedan snodde jesper min mobbe. hehe.
sedan så fick jag issa och saga laga matan ( för hannas pappa och susie var hos jona på hans läger)
jesper simon och hanna var för lata !!!
haha!
middagen var ju roligast !!
barnfylla, rapningar , läsk !!
sjukt kuul.
och jesper med sina rapningar , herrejävlar ;D
issa höll fan på att kissa på sig :D
hahahah.
herregud som vi höll på!
sedan gick vi ut och körde lide dunkjömme och så.
sedan frågade vi om vi kunde sova i tält, och så blev d jädra massa tjabb om d  :D
så fick vi inte, men sedan när jesper hade kommit hem så hade susanne plötsligt ringt t jespers mamma
och sagt att vi kunde sova i tält där isåfall ?????
dem had eju inte sagt någonting t oss ??
kvällen rammlar in och d e dax att hoppa i säng och snacka med hanna halva natten :D

d var söndag d. (:



Kommentarer
Postat av: Hannii :D <33

Dunkgömme?

wtf?

vi körde nt dunkgömme? XD <333333

Säg nt att du oxå säger susie, både jona och pappa kallar hon de -.- xd <333333

2010-07-07 @ 21:15:46
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0