plusikassan.se
-

kiviks marknad och vitemölle :D

igåår så sov man hos Monique ( det gjordeju man iochförsig inatt med (: )
så åkte man ner t kivik, för att gå på kiviks marknad såklaart.
vi parkerade i vitemölle.
sedan gick vi upp för en as brant backe.
så kom vi t en parkering.
och då fick vi gå runt hela skiiten för att komma in i marknaden.
och så gick vi precis vid karusellerna.
jävlar vad stort d e ! ;O
3 st extrem fly.
två larven
8-10 hoppborgar
ja ni fattar nog, d var stort.
man köpte biljetter och åkte extrem fly och batman ( ville nt åka fler)
sedan gick man t hoppborgen där pappa Moniqueoch Darius var.
jag ville med hoppa så jag bara gick upp i hoppborgen t Darius ;P
hihihi.
sedan skulle vi gå lite på marknaden.ehhhmmmmm......
vi gick en rad sedan tbx igen, köpte två saker ;P
ett par gröna solglasögon, och marknadkarrameller ! = smörkola och nougat :D
mumms!
sedan så gick vi t bilen.
d var alldeles för stort på kiviks marknad. ( jag nöjjer mig med broby marknad)
broby karknad e perfa :D
ja iallafall var va vi ??
ja vi var på väg t bilen, monique och pappa o darius var så söliga så jag och miranda stack ner t stranden och
plockade stenar xd.
sedan åkte man t pizzeria och åt :D
efter d åkte man ner till havet :D
mysigt !
och efter d så åkte man hem t moniquen.
jja så var dagen igåre d :)
såp skriver mer sedan :)
.
 











Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0