plusikassan.se
-

Måndag hem :(

idag vaknade man vid nio av att någon knackad epå dörren jag kollade ut och såg att d var saga.
jag gick ner för att öppna t henne (henrik och susanne var och jobbade, och issa och simon sov) hanna hon kom lite efter saga och jag gick in t issa , så issa vaknade sedan gick vi in på filips rum och snackade lite.
vi gickner och åt frukost, saga kom med goagoa mackor :D
sedan satte sig jag och hanna vid datan och där satt vi några timmar kan man ju säga ;P
sedan sjussade saga mig t busshålsplkatsen för att visa var den var.
när vi kom hem igen så blev det att , packa i alla grejjer borsta håret klä på sig stänga av datan och släcka
inom en timma, stresssit :P
sedan var det att småspringa t busshållsplatsen.
väl på bussen märkte vi att vi hade glömt säga hejdå t bebis :'(
sedan så njöt vi av varenda minut kvar i helsingborg :D
sedan så skulle vi in och köpa biljett t hanna (:
och så gick vi in på pressbyrån och köpte en två piggelinglassar.
eller rättare sagt hanna köpte dem (:
tack hanna, hehe.
sedan hoppade vi på tåget så gick vi fram och tebaka , fram o tebaka för att hita sittplatser
t slut hittade vi längst bak i tåget ;P
vi dansade t michael jackson  - bet it, just bieber bieber ;D
vi dampa loss (:
sedan åkte jag hem t mamma.
och satte mig framför datan och skrev allt detta (:

två veckor t sedan helsingborg igen! <3

d har varit sjuuukt roliigt !
längtar t nästa vecka ;)
puss på denna finaunderbara helg !

(bilder kommer )


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0