plusikassan.se
-

puss på allt!

hejhej bloggen.<3
Igår sov man me Älskade Hanna ! :D <3
man slipade lite på min låt, sedan åkte man t åhus :D
vi badade i havet .
vi gick dit så lekte vi lite med Pluto .
sedan doppade vi oss.
sen så gick vi bort t massa stenar, där plockade jag snäckor x)
helt plötsligt börjar hanna skrika och stampa och jag ser något svart äckligt simma förbi oss
vi sprang snabbt upp på stenar, sen såg vi massa sådana äckliga "djur" d var fan as snabba.
iallafall så ville vi gå tbx t Johan och annika men vi ville inte gå i vattnet, så jag försökte
lista ut massa ideer som vi k unde gå på stenarna , d tog ett tag innan jag/vi kom fram till att
vi gick sakta på stenarna in t stranden och sprang t Johan o annika.
sedan fick vi för´oss att vi skulle gräva ett hål med händerna sedan gräva ner oss xP
båda grävde jätte mycket i början sedan så grävde jag as mycket.
men båda fick inte plats i hålet så vi grävde ett litet  hål t hanna så hon lå ner
med massa sand över sig och jag var nergrävd i ett hål så man såg bara huvudet , ahahaah!!
Annika hon fick ta sand på oss så gjorde hon d-kupa pattar på hanna och hår mellan benen
och sedan tog hon kort och filmade oss !
D var skiit kuuul! <3
sedan fick vi tvätta av oss riktigt, så kastade vi bosse och badade lite o så (:'
sedan gick vi upp, gick t bilen.
sedan åkte vi och köpte glass, två kulor glass var ju dubbelt så mycket .
alltså fyra kulor.
sedan åkte vi hem, hanna sjussade inom mig t anna louise (:

sedan gick jag in t anna louise så spelade vi monopol och badade i deras pool. :D
sedan åt vi .
efter d så gjorde vi vid ute i tältet, :D
sen så låg vi och snackade as mycket (:
tillslut så somnade vi. ;P
vaknade kl 8.00 =O
i know.
så gick vi in och spelade monopol.
sedan åt vi efter d ¨så badade vi igen :D
efter badandet spelade vi monopol igen .
sedan ut och plocka vinbär.
sedan monopol igen , i slutet flöt d rätt bra men
jag                   anna

hus: 1500        hus: 2600
£ : 6032          £ : 5945
mark : 10 112   mark : 11 555

men jag var nära !!
ialalfall kom mamma och hämtade mig vid halv fyra , så nu sitter man här och haaar såå jäkla trååååååååk!
blir nog malin och jolina imön ! :D
vi ska ha d bäst (( som vanligt ))<3



blev en bild på malin jolina hanna och mig <3
älskar er tjejjer !! <3





Kommentarer
Postat av: Hanna<3

Hade askul1! :D

Dom svarat, va de plattfiskar? xd <3333

2010-07-24 @ 13:06:37
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0