plusikassan.se
-

Superstar

Hunny!

Igår kom  jag t hanna på morgonen,
Hanna va helt borta eftersom hon hade somnat på soffan...
hehe xd
Sen stack vi t tydinge :D
Vi tog massa kort ;)
Sen träffa vi amme och ezgi :D<3¨
Så vi va me dom (:
KUL!
Sen tog vi massa kort när vi hoppade från bryggan mm. ;p
Sen så såg vi  en som hade Hannas gamla baddräkt :o
Det stod "SS DELFIN" på framsidan och "Hanna" i rumpan XD
så vi märkte då att det var Tjernobyl barnen ;)
haha, hjälp me min stavning xd
Så vi spran t ezgi och amme som va vid rutchkanan och sa de xd
Sen skulle vi gå ut t de djupa igen,
då bara trampar Hanna på en mussla och får ett hack i tån >_<
AJ!
Sen gick jag och ezgi före  och hanna o amme söladdde ssig, men d var ju för att hanna had etramapat på d xd
Sen upp på bryggan för jag ville inte skära mig igen ._.
Sen så sprang dem ifatt mig och ezgi :P
Sen simma vi under bryggan ;)
haha,
ezgi fick typ skrikdamp hela tiden! XD
och då skrek alla andra... xd
Sen så simma vi runt lite xd
Sen kom anton och alex (;
Men vi bara sket i dom xd
Sen hoppa vi från bryggan, ALLIHOPA xd
Sen så putta alla i varandra xd
Sen kom de ett tjernobyl "barn" och puttade i Hanna!! ;D
så höll vi på så ett tag ;)
haha, 
Hanna försökte göra bakotvolt hela tiden men alex han bara : "HAHA, du gör fel!"
så d gick ju icke så bra, men hon var bättre än mig >_<
xd
Sen hade vi lerkrig xd
Ezgi hon bara gick för hon ville inte få lera på sig -.-
Fegis! ^^)
Sen gick jag o Hanna in t land xd
Så fick vi kaka av ezgi :D
en som vi dela på då ;)
Sen gick ezgi igen,
men vi stanna kvar och snodde två och en halv kaka till XD
Var ;)
Sen hon fick värsta dampet xd
Sen tog hon kakorna och sprang..
Sen gick jag, emme och amme runt på bryggan och räknade steg ;)
609 :D
Sen sprang ezgi, amme, anton och alex iväg.
Så jag o emme stanna och bytte om :P
Sen hittade vi inte dom :o
Sen tog vi ammes tröja, ezgis jeansjacka och solglasögon ;)
Vi fröööööööös ;D
Jeansjackan va asskön XD
haha
Sen gick vi runt och letade efter dom,
Så gick vi runt kiosken, sen t kampingen och då hitta vi dom vid en husvagn xd
Så vi satt där xd
Sen fick alex damp på mig :O
haha,
"ge mig en krrooam!"
haha,
"EESSKIILSSTyyyyNNAA"
"Sluta kärrrroing!" xD
haha,
Sen gick vi tillbax t våra grejer ;)
Sen hade vi lite damp ;)
Vattenkrig, rida på axlar, alex leker papparazzi och jag gick o tog kort xd
Alex tog kort på massa roompooorrh xd
Sen tog Alex allas grejer -.-
bara för att jag höll på ..
Sen fortsatte dampet xd
Sen så skulle vi hem ;)
vi hade följe; jag, Hanna, amme och ezgi :))
Sen kommer de en bil i jättehög fart :o
Hanna bara: "EEZZGIIII!"
haha,
sen cykla hon genom massa högt gräs och ner i en "hage" XD
haha,
Sen kom hon inte upp så jag fick hjälpa henne ;p(det var min cykel ;O)
jag  och amme stog o filmade (jag gjorde d med hannas mobil )och skrattade XD
såg så jvla kul ut x''d
Sen fortsatte vi,
de kom jättemånga häftiga bilar   ;d
Sen plocka jag (rosor ;D ) en blombukett xd
Sen så gick jag o Hanna hem t henne och amme och ezgi till ezgi ;)
Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sen på kvällen mer än att:
Vi åt och så prata vi om fyllisar xd
Vi städade lite på hannas  rum :]
Vi kollade på lite av filmen "Mamma mia" :p
Och sen mitt i natten gjorde vi skyltar t när jolle ska sjunga :D
Imorrn kl.16.00 på lilla torg i kristianstad ;)
Sen så gick vi upp på Hannas rum, bytte om, prata lite.
Sen somna vi för vi va dödströtta XD
Sen vaknade omkring kl.08.00 på morgonen eftersom de e så fucking varmt på Hannas rum :o
Så vi gick ner o la oss i soffan för den e alltid sval ;)
Sen satte jag  på tv:n :p
kollade på smallville ;p
Sen gjorde jag frukost men hanna va helt död så de tog lite tid innan hon fattade att hon inte ätit frukost -xd
Sen åt hon frukost ;)
Pluto han va helt på eftersom han ville smaka -.-
Men de får han inte ^^)
Sen gjorde vid oss (:
eller jag gjorde vid mig iallafall, för hanna satt fortfarande i pyjamas  xd
JUSTE!
kom på att vi, igår, målade naglarna me alla hannas nagelack :D
10 st ;)
Sen skulle jag hem . ;/
Men sen träffar man ju hanna imorrn när vi ska kolla på Jolina! :D<33333333
idag ska jag kolla på brolle och calle, sjukt kuuul!!! <3
Harebra!♥



Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra :P

vad gör du då? :)

2010-07-15 @ 14:25:58
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: MyzaaN

sv oprecis ;D lite då & då ! är faktiskt gott men inte alltid ;)

2010-07-17 @ 16:35:36
URL: http://myzaans.se

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0