plusikassan.se
-

William har skvätt ner hela badrummet när han badade >_< typiskt honom !

hej bloggen (:
jag hinner inte skriva så mycket för ska snrt till anna louise :D
och sova med nellie och hon.
igår va man i staden och shoppade och va med mamma.
köpte tunika två par glasögon och ett par rosa dragkedjeörhängen till nästkusin josse (:
jupp.

tunika h&m 99:-

solglasögon bik bok 29:- ordinariepris 79:-
skulle egentligen ha ett par hel vita men d fanns ej kvar >_<
och d hade sänkt d t 29:- utan att jag visste om d hade ju sparat t 80:-
men d e ju bara bra (:

solglasögon kaphal 24.50 :-  ordinariepris 59:-

Kommentarer
Postat av: jesper nilsson

Bara så du vet tyckar jag att du ska bli fotomodell på heltid;);)<3

2010-08-12 @ 20:34:44

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0