plusikassan.se
-

APelSIneR

Hej jag heter Stuart jag sitter på min finfina pappegojjahanduk  och åker i min  lilla finfina bå t på havet i ingenstans och det låter inte : piiiiiip:. Nu ska min tvättmaskin stella åka runt på min rygg i en häst som äter gräs och så gör vi smör åt alla fattiga barn som bara äter lis och pudding till middag och tycker flamingoserna är fåniiga. TOG DU DET SISTA TOAPAPPRET ?  skriker  julgardinen som skriker min finfina söta ren som har en mule som lyser rött och grönt till mig när jag lämnar julklappar till alla barnen fast inte till björn för han var stygg och gjorde läxan så han får en appelsin  ( björn är alergisk mot apelsiner ! ) mohahahahahahah.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0