plusikassan.se
-

badadt

hejssan bloggen :)) Asåå hur kommer det säg att jag  sover så länge nu i helgen ? Jag som brukar vakna så tidigt och på kvällen lixom så bara springer tiden iväg ! Imed jag e hos ammma får jag då ta en TIDIG buss imön för har ju inga kläder jag kan ha o.s.v ja ni fattar nog ? Sedan imorgon hoppas jag då på att få ut och springa om ingen vill göra det med mig får jag annars göra det själv :). eller om jag går ut och springer här, jo jag vet inte vi får se hur det blir med den saken. Sedan funderar jag på om jag ska tona mitt hår mörkt nu i vinter ? Hmm , jag vet faktist inte...Asså det finns inga andra program än barkanalen och dem har ju värdelösas pogram som finns :O så nu tar jag och byter kanal.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0