plusikassan.se
-

Blonda Slingor

hej nu sitter jag framför Jonnys data och flummar runt lite. Snart blire hcoklad film chips och dipp mumms ! Idag var jag somsagt på entré och var på new yorker och fick en snygg och häftig tröja av faster och jonny ! :DD man tackar ! Sen imorgon blire entré igen för jag ska köpa nån tröja och någon munkjacka på bikbok hade jag tänkt . pappa förde över money så blir ju lite shoppande imöön med. Egentligen var det tänkt att jag skulle färga eller jag menar SLINGA mitt hår blont idag för det var nått jävla julrappat på sallongen här nere 300:- slingor,  så vi gick in där men dem bara : Ja man måste faktist vara 14 år här för att slinga håret
faster - Men hon har slingat och färgat det sedan hon var 9 ?
dem - Ja men det e sådana ämnen i det och vi kan faktist inte göra nått åt d för d e åldersgräns här.
faster - jaha då går vi väll till någon annan sallong då da.
Sedan kollade vi runt lite på sallonger men det billigaste var lixom 690:- imed att jag har ju inte kort hår längre utan mellanlångt som frisörerna sa , jajja jag får väll ta och göra det på klipp och krull i stan som mamma alltid gör det på det kostade nog bara 500:- där och d e faktist billigt.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0