plusikassan.se
-

Bubblan

hejsan bloggen idag har det varit skolan som vanligt glömde att vi hade gympa imorse så jag fick panikpcka tio över åtta ;dd Sedan var man ju med Julia idaag :DD ♥ som har variit såå saknaaad ! Någon dag så ska hon och jag dra t stan har vi bestämt xd <3 Sedan läcor som vanligt tänkte att jag typ skulle pärla lite ;dd . systor ♥. ehmmm .. Typ vad ska jag skriva om ? Men pappa han tjatar om sin " data " Han e jobbigast.se om jga får säga det själv ! Och just d måste ju öva på svenskan " Adjektiv pluralis och singularis obestämd och bestämd form " jag lovar jag blir också lite förvirrad :S . Och träningarna har dem ju förlängt en halv timme på torsdagarna och en kvart på tisdagarna alltså så tränar vi tre timmar veckan nu , det e roligare mycket roligare med längre träning ! Tycker då jag ^^. O sedan så ska 4 stycken i elevrådet med till i knislinge imorgon jag vill me med för jag har varit med alla gånger ! Ulrika lottade ,hmm typiskt !  Mobilbloggar kanske sen.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0