plusikassan.se
-

Dagen

hejssan bloggen idag har jag sålt tidningar och känade tyyp 263:- Sen ska jag sälja imorgon med ju. Idag har jga varit i älmhult med pappa och pojkarna var på second hand och på ikea där köpte en handaxelväska, garn, tre böcker på second hand och på ikea köpte jag ( Eller jag och jagg pappa betaladae ju allt !! ) en kudde , sånt där typ badskum och en skrivbordslampa avrt :D älskar den ! Och så köpte jag choklad med såklart ! ^^Sedan åkte man till hyllan där köte jag rundstickor och garn Så när jag är klar med min grytlapp ska jag sticka mössor ! Och så köpte jag en grejj till. Japp jag lägger upp bilder i ett annat inlägg !
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0