plusikassan.se
-

Godmorgon bloggvärlden :-)

hejsan bloggvärlden ! Jag har tyyp blivit beroende av min blogg jag skriver helt enkelt om ALLT och lite TILL, tydligen ? Men jag vaknad eimorse ( det e ju morgon xd ) jajja men vaknade av att manmma sa att hon skulle sjussa william t dagis och att jonte stannade hemma me mig jag var ju mer död än levande klockan 8 på morgonen så mitt svar blev - mhmkl. HeHe. menmen så kan det va. så nu e ju mamma hemma xdd Så hon gjorde äggröra t mig så jag åt det och flingor och jordgubbsfil. :)) . Men nu ska jag gå och säga till mamma om att jag ska låna hennes telefon för jag hade ju tänkt ringa banni och bollen :)) Japp. Och jag önskar inget hellere än att jag kunde mobilblogga ! Men det cpar ju sejj som vi vet. Hoppas ni har haft en underbar morgon föreseten !'
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0