plusikassan.se
-

Gråtfärdig.

hejsan bloggen ! Vet ni vad jag sitter och gråter !! GLÄDJETÅRAR .. Min bärbara data kraschade  ju för flera månader sen ! Och så hade jag flerefleraflera tussen bilder på den datan och jag blev helt förstörd ( Är Helt FÖRSTÖRD ! ) För jag kommer aldrig mer få se dem bilderna ! ...... Men på ett usb minne hittade pappa lite bilder från när jag gick i trean någon gång då Fattar ni jag började gråta direkt för jag har några kvar Men ändå för att jag aldrig mer kommer att få se dem andra. Men jag tänker positivt och e glad för jag hittade NÅGRA bilder. jag vet inte om ni föstår...

Men jajja nu ska jag packa och flumma färdigt på datan  hänga up min tvätt och så !
Åker till tjejjkväll imön Till jollenbollen :DD <33
Sedan på fredag blire MALMÖ och det är = FASTER !!! :DDDDD
JAAAAA!! <3
ja kanske mobilbloggar sen, om jag har tid e rätt trött och har lite att göra.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0