plusikassan.se
-

hejsssan

hejj bloggvärlden ;dd . just nu sitter jag med älskade Emma ♥ Hon e underbar ;dd <3  " nee " säger hon "joo " sajjer jag ! :-D. Sorry att jag inte bloggade mer igår som jag sa att jag skulle göra men jag var för trött  . Jag och emma hade tänkt ut och springa lite :-))) . Visst e jag nyttig . hihi.  Jag kanske mobil bloggar på vägen vi får se. Och jag saknar min familj :(( BK VIKING ÄLSKAR ER ! . jag ska börja igen ! Och imorronbitti blire att åka t jollenbollen ;dd Med riktigt roollig tjejjkväll !
Men nu ska jag gråta och minnen kommer ploppa upp för nu ska jag kolla bilder på gammla klassen på emmas data För alla mina bilder har kraschat och jag e helt förstörd efter det ...
Men Kram på alla !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0