plusikassan.se
-

hmmm.

hejssan bloggen idag har jag varit med anna och jag åt nyss en banan. :)) Emma ställde frågan : varför har man blogg ? : När hon sa det där så började jag ärligt talat med fundera över det +... Hmmm..
Jag känner för att ringa banni för jag måste snacka med henne om grejjer. idag skulle man ju egentligen vara med jolle och malin fast ingen av dem svarade ju i telefonen sedan har jag lixom glömt 3 stycken mascarrer som e dyyyyyyra och dem ena två har jag fått av mamma så dem vill jag gärna ha tbx ( annars blir nog nt mamma ås glad heller :/ )..://.  Tänkte lägga upp lite gammla filmer och så :) Har ännu faktist inte kommit på vad jag ska gör för att min blogg ska bli roligare att läsa.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0