plusikassan.se
-

'jag är kiss-ie !

hejssan bloggen sry att jag inte skrivit idag men typ haft fullt upp eller nejj har fakrist inte haft fullt upp bara inte tillgång t data men nu snodde jag jonnys data hehe. Innan var jag och faster på entré och köpte en lila munkjacka till mig på bikbok 149:- jag tar kort på mina inköp sen. Sen så typ rensa faster sin låda så fick massvis med bindor pads sminkborttagning nagellackborttagning nagelack och massa sådant. Och nu undrar ni kanske vrf jag fick massa bindor ? Jag har INTE mens men faster e gravid nu så hon kan inte använda normala bindor längre och förr eller senare kommer jag få det , så vrf inte det kan ligga hemma och skräpa sparar iallfall pengar när jag väl får DET och så slipper jag köpa massa bindor. Jag fick verkligen hur många paket som helst!

Som vanligt så tar jag med mig en väska med ombyten ner och åker hem med femdubbeltt så mycket grejjer ^^ Det händer fan inte en enda gång att jag INTE handlar något när jag kommer ner här, jag handlar alltid NÅGOT. Ja sådan e ju jag :-)) hihi. Men nu måste jag göra i ordning mina grejer för vi måste gå t tåget.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0