plusikassan.se
-

jasså minnsan

hejsan bloggen. Just nu äter jag och idg har det varit skola som vanligt, morgonen mådde jag skit förr ja kompissar och så.. Sen frammmåt eftermiddan och middag så var det bättre MYCKET BÄTTRE. sen har jag gjort läxan Vi har 5 läxor denna veckan ! :OO schit vad mycket asså fast två av dem har vi t på tisdag nästa vecka typ men ändå Fem läxor i olika ämnen och 3 av dem e prov typ och dem andra läxförhör vi som bara brukar ha två läxförhör i veckan ( engelska och franska ) så de var ju lite ovant. ^^. fast det e inte mycket egentligen men de e ju så ovant ! Vi har i so , engelska, svenska,franska och matte. Jupp. Nu lyssnar jag på backstreet boys ;dd jag lyssnar på både westlife och backstreet boys. Jag har verkligen ingenting att skriva om.
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0