plusikassan.se
-

Malmö

Nu är jag i malmö :)) Sitter framför faters dataor och flummar som vanligt o_O Eller jag brukar sitta vid Jonnys dator faktst . Innan mellan 6-8 var jag och faster på Entré jag köpte en H-kofta/jacka t Emma Färg Blå med Vita armar :)). Hoppas att ho blir nöjd. Imorgon vet jag inte vad som händer kansk drar jag och faster till Entré igen , det blir iallfall taco imorgon , Mumms ! Jag är väldigt trött och fasters mage baraa växer :-)) . Jag hoppas verkligen att ungarna bli tjejjer ! . Och vet ni när man e på väg till tåget åkomer man ju såklart på att man har glömt sin obul hemma i sängen med laddningen i :// YIPPIE. ^^ . Hanna hade lite problem med höganäs o.s.v hoppas det löser sig ! ♥ . Faster ligger och latar sig i soffan , kan det vara värkar hon har ? Väldigt lat har hon iallafall blivit ;))
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0