plusikassan.se
-

minne

förresten har jag berättat att jag och Hanna förmodligen ska till sälen i vinter ?? :D . Jag tycker det är underbart att detta blir ett fantastiskt minne som jag verkligen INTE kommer att glömma. Banni du betyder så fucking mycket de ska jag lova dejj !. Jag har alltid så roligt med dejj. Banni jag vet att jag kan vara sur ibland och lite bossig och " Bitchig " som Nellie säger , men på något vis så klagar du inte på mig som t.ex. Nellie sajjer att jag e " bitchig " och då inser jag det själv att jag faktist är det och jag hatar dem stunderna jag beter mig så. 
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0