plusikassan.se
-

på bättre humör !

Tänkte börja säga såhär att allting är ordnat idag i skolan , och jag mår så mycket bättre nu när jag fick veta. ( en sak som handlar om kompissar och mig ) " banni ska få veta " Iallafall nu ska jga fortsätta kämpa för att jag ska få 400 inlägg ! Och det känns som om jag har mycket att skriva om men hinner inte skriva så mycket ! Banni hon har gjort Hissa eller/och dissa på sin blogg , ett mycket bra förslag för att göra bloggen roligare ! Hade med velat göra det nu när jag såg hennes blogg men jag vill inte härmas så jag får fundera och hitta på något eget så att min blogg den blir roligare att läsa !
kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0