plusikassan.se
-

planering för imorgon = 0.

asså jag veyt inte vad morgondagen har för planering och det stör mig lite jag vet inte varför men snart måste jag gå och kolla vad jag hade tänkt att ha på mig imorgon. Jag har fakrtist ingen som  helst aning. Förmodligen så ska vi göra något imön som jag har glömt jag känner lixom det på mig^^. Jag och hanna skulle nog ut och springa på måndagarna om jag har rätt för mig ? Jag får väll ta och meessa henne
Jag vill tydligen veta vad ska jag göra härnäst hela tiden vill typ alltid ha nått på gång typ. men ibland vill jag bara sitta ner i en mjuk sofffa och sticka virka eller läsa bara mys.
kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0