plusikassan.se
-

schit vad tiden går !

hejssan idag är det den 1 november 1 NOVEMBER ! schit vad tiden den går snart e de  ju förfan 2011 ! Herre jesus ;dd . Ja och snart får jag nog börja handla julklappar tycker jag . Julen närmar sig med språng ! Hallå det var ju fifan sommar nyss ! Och det skulle inte förvåna ,mig om det börjde snöa snart. Jag vill ha en bok och läsa men jag läste ju ut min bok så jag får ju ta en ny nu när jag komme rhem . Innan jag satte mig vid datan kollade jag på Lassemajjas detektivbyrå ;ddd kameljontens hemlighet . HeHe^^ och där fastnade willepille så han e däh inne och kollar på det och ritar en karta c: . jag saknar många t.ex. h,j ,j m, och mångmånga fler !jajja. somsagt börjar året ta slut och julen rullar på och snart får jag nog hoppa in i duschen och duscha och sedan göra vid mig för att åka hem för att sen ut och springa med bannin jaupp. Somsagt så ska jag ta ett SNACK med pappa idag om mobilen jag måste ju fifan kontakta alla och monbilblogga;dd
Men nu ska jag hjälpa min älskade wille med att sätt apå en låtsas klocka c:
kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0